Advertisement

Responsive Advertisement

Pokušaj da me hakuju na facebooku

Ovo je jedna priča o mom iskustvu sa pokušajima da me hakuju, pa možete iz mog iskustva nešto da naučite.

Jedne večeri igram ja poker na FB, kad ono stiže meni neka poruka u Inboxu. Pročitam ja poruku, kad ono neka extra devojka meni šalje "Milane da li si ovo ti na FB" i ostavlja mi link slike (link više ne radi). Kliknem ja na taj link, da vidim ja tu sliku, kad ono tamo gde bi trebala da bude slika, stoji početna strana FB i traži mi da se prijavim.

Razmišljam se ja, ma već sam prijavljen, zašto traži to opet od mene, proverim ponovo, ma jesam. Pogledam link da vidim da li je www.facebook.com ma jeste (link ustvari i jeste original facebook.com ali je u slici ubačen fišing sajt - kreirali su aplikaciju sa unutrašnjim frejmom lažnog sajta).

Ali sreća, pa ja i dalje nisam verovao, pa odlučih da se prijavim sa nekim podacima koji nisu moji. Pa tako ja za mejl stavim neku psovku, da ne citiram sad, a za password stavim nešto slično. Kliknem ja na login kad ono prikazuje da sam se prijavio (iako su podaci bili netačni) i pokazuje mi neku sliku sa žurke, ko zna da li je slikana u Srbiji, a mene na toj slici ni u najavi.
Tako da pazite kada vam neka nepoznata osoba (pa čak i ako je super riba) šalje neke linkove.

Kada niste sigurni da li je stranica gde se prijavljujete lažna ili nije, stavite neke lažne podatke i ukoliko prijavljuje grešku onda je to prava stranica, ukoliko vas prijavi bez problema ili vas odvede na početnu stranu pravog sajta onda je to sigurno lažni.

Постави коментар

0 Коментари