Blog Jaka Šifra - Facebook je napravio izmene u svom News Feedu kako bi pomogao
korisnicima da vide više relevantnog sadržaja. Promene su nazvane
"Story Bumping", a odnose se na pomeranje starijih priča na vrh
korisnikovog News Feeda, ukoliko su ih oni propustili prilikom svoje
poslednje posete Facebooku.
Facebook: Poboljšanja News Feed-a
Ranije je Facebook postavljao samo najnovije priče na vrh
News Feeda.
Ipak, korisnici koji ovoj društvenoj mreži pristupaju preko mobilnih
uređaja moraće još malo da pričekaju na primenu ovih noviteta.
Ogromna količina sadržaja u News Feedu je bila sve veća i veća kako sve
više ljudi i brendova koristi Facebook. Iz kompanije navode kako se u
News Feedu prosečnog korisnika svakog dana pojavi prosečno 1.500 objava.
Zbog ograničenog prostora i vremena, Facebook obično isporuči oko 300
objava svakom od njih.
Sa promenama u News Feedu, kompanija je uočila povećanje broja
lajkova za pet posto, kao i komentara i podela (share-ovanja) objava.
Ljudi sada više listaju i pretražuju sadržaj. Promene nisu uticale na
reklame, koje bi se sada mogle pojavljivati još češće.
Napravljena je još jedna manja promena, nazvana "Last Actor". Ukoliko
ste komentarisali ili lajkovali nečiji status, ta će se osoba pojaviti
na višem mestu u vašem News Feedu.
Izvor: b92.net
1 Коментари