Forme pisanja - Blok i zupčasta

Kako napisati formalno poslovno pismo

 

Economy, writing, pisanje, ekonomija, poslovno, business, biznis,čovek, poslovan, zanimljive, fotografije
Pogledajte pravila pisanja formalnog poslovnog pisma.





Blok forma

Ova forma podrazumeva da pasusi počinju u istoj ravni i da se između pasusa pravi jedan red razmaka. Evo jednog primera kako bi to trebalo da izgleda, to sam ja kucao u srednjoj:
Blok forma, primer, slika, kako da, poslovno pismo, izgledaPrimer, poslovna pisma, zupcasta forma, primer, slika, kako da

Zupčasta forma

Za razliku od blok forme, u zupčastoj formi pasusi ne počinju od početka stranice već se početak malo uvlači (4 razmaka), a novi pasusi se nastavljaju odmah jedan ispod drugog.

Pored ovih formi postoje još i kombinovana i slobodna forma koja će biti objašnjenja u nekom od narednih tekstova.




10 коментара:

  1. Nisam znao ova pravila, mada sam nesvesno pisao u (sada znam) blok formi.

    ОдговориИзбриши
  2. E kako da napisem blok formu u roku to mi je za skolu za sutra pa ako moze odg

    ОдговориИзбриши
  3. E kako da napisem blok formu u roku to mi je za skolu za sutra pa ako moze odg

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko vidim, i na drugoj slici prikazana je blok forma. Ne vide se uvučen prvi red u pasusu i pasusi su razdvojeni razmakom...

    ОдговориИзбриши
  5. Treba mi slika kombinovane forme hitno.... Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  6. Da li mozete da mi posaljete link za tu kombinovanu formu posto mi treba za skolu?

    ОдговориИзбриши
  7. Da li mozete da mi posaljete link za tu kombinovanu formu posto mi treba za skolu?

    ОдговориИзбриши

Komentari će biti pregledani pre objavljivanja.

MIlan Stanojevic. Copyright Blog Jaka Šifra 2010. - 2015. Омогућава Blogger.