Advertisement

Responsive Advertisement

Kako da organizujete vaš Windows Start Meni?

Autor: Milan Stanojević - http://jakasifra.blogspot.com/ 
windows start menu, organise start menu, start meni, how to organise start manu, windows 7 start manu, windows 8 start manu, start manu 7, windows xp start manu, windows vista start manu,


Ukoliko želite da organizujete vaš Start Meni i da ga učinite organizovanijim, u to vam može pomoći jedan zanimljiv program.



Radi se o programu pod nazivom StartMenu7 koji menja standardan izgled vašeg Windows Start Menija, a  možete ga besplatno preuzeti OVDE.

Instalacijom ovog programa dobijate organizovaniji Start Meni, čije su karakteristike:

  • Bolji dizajn, bar po meni
  • Stavke iz menija su dobro organizovane, sve je podeljeno u određene kategorije u koje kasnije možete dodavati programe koje želite (u besplatnoj verziji nije moguće pravljenje sopstvenih kategorija, što pro verzija ima)
  • Stavke iz menija su poređane abecednim redosledom, što omogućava lako snalaženje

Meni se lično sviđa ovaj program pa sam ga instaliro, a vama ostavljam da sami procenite da li to želite.

Pogledajte kako možete da pratite ovaj blog

Постави коментар

0 Коментари