Kako da organizujete vaš Windows Start Meni?

Autor: Milan Stanojević - http://jakasifra.blogspot.com/ 
windows start menu, organise start menu, start meni, how to organise start manu, windows 7 start manu, windows 8 start manu, start manu 7, windows xp start manu, windows vista start manu,


Ukoliko želite da organizujete vaš Start Meni i da ga učinite organizovanijim, u to vam može pomoći jedan zanimljiv program.



Radi se o programu pod nazivom StartMenu7 koji menja standardan izgled vašeg Windows Start Menija, a  možete ga besplatno preuzeti OVDE.

Instalacijom ovog programa dobijate organizovaniji Start Meni, čije su karakteristike:

  • Bolji dizajn, bar po meni
  • Stavke iz menija su dobro organizovane, sve je podeljeno u određene kategorije u koje kasnije možete dodavati programe koje želite (u besplatnoj verziji nije moguće pravljenje sopstvenih kategorija, što pro verzija ima)
  • Stavke iz menija su poređane abecednim redosledom, što omogućava lako snalaženje

Meni se lično sviđa ovaj program pa sam ga instaliro, a vama ostavljam da sami procenite da li to želite.

Pogledajte kako možete da pratite ovaj blog

Нема коментара

Komentari će biti pregledani pre objavljivanja.

MIlan Stanojevic. Copyright Blog Jaka Šifra 2010. - 2015. Омогућава Blogger.