Advertisement

Responsive Advertisement

Kuhinjski recepti-Preporuka blogova

Autor: Milan Stanojević http://jakasifra.blogspot.com/ 

Kao što ste navikli, na blogu obično volim da preporučim neke dobre blogove. Ovaj put sam rešio da obradujem čitateljke ovog bloga pa će tema biti "kuhinjski recepti".

Ja da preporučim, pa ako se neko seti da mi spremi nešto ja se ne bunim.

Kuhinjski recepti lista blogova

**Napomena: blogovi NISU poređani po važnosti, kvalitetu ili nekom drugom kriterijumu, svi blogovi sa liste su odlični
Get our toolbar!
1. Moje grne


Blog piše Dragana Pušica iz Bora. OVDE pročitajte nešto biše o blogu. Ja sam oduševljen slikama jela koje ona postavlja, prosto ogladnim kada ih pogledam. Dizajn bloga je super, sve je na svom mestu, lako za snalaženje. Recepti su odlični (mada ja ne kuvam, ali kada vidim nešto ukusno kažem nekom da mi spremi) tako da iskreno preporučujem ovaj blog.

Twitter profil @GagaGrne


2. Minjina kuhinjica


Recepte piše Minja iz Kraljeva. OVDE pročitajte nešto više o blogu. Takođe moje preporuke da posetite ovaj blog.

Twitter profil @mkuhinjica

3. mamajacooks.blogspot.com - još jedan blog koji preporučujem, pa ako tražite recepte posetite ga.

4. jaca57.blogspot.com - odličan blog, odlični recepti posetite ga.

Kako ja ne kuvam i ne pratim mnogo blogove sa ovom tematikom u komentarima možete preporučiti još neke blogove....pozzz

Pogledajte kako možete da pratite ovaj blog

Постави коментар

4 Коментари

Drago mi je što to se sviđaju recepti sa Grneta. Evo, prvom prilikom kad budeš u Boru, obećavam ti neki slatkiš iz moje kuhinje. Il' bi možda nešto konkretnije? :)
Milan Stanojevic каже…
Nisam ja probirljiv mnogo, ne bunim se šta god da spremiš #LOL
Milan Stanojevic каже…
Super.........ono što ti spremaš toliko MOĆNO izgleda na slici da je to neverovatno, mogu da zamislim kakvog je tek ukusa.