Facebook: Poboljšanja News Feed-a



Ranije je Facebook postavljao samo najnovije priče na vrh News Feeda. Ipak, korisnici koji ovoj društvenoj mreži pristupaju preko mobilnih uređaja moraće još malo da pričekaju na primenu ovih noviteta.

Ogromna količina sadržaja u News Feedu je bila sve veća i veća kako sve više ljudi i brendova koristi Facebook. Iz kompanije navode kako se u News Feedu prosečnog korisnika svakog dana pojavi prosečno 1.500 objava. Zbog ograničenog prostora i vremena, Facebook obično isporuči oko 300 objava svakom od njih.

Sa promenama u News Feedu, kompanija je uočila povećanje broja lajkova za pet posto, kao i komentara i podela (share-ovanja) objava. Ljudi sada više listaju i pretražuju sadržaj. Promene nisu uticale na reklame, koje bi se sada mogle pojavljivati još češće.

Napravljena je još jedna manja promena, nazvana "Last Actor". Ukoliko ste komentarisali ili lajkovali nečiji status, ta će se osoba pojaviti na višem mestu u vašem News Feedu.