Advertisement

Responsive Advertisement

Prevara i dalje traje - "IQ test srpskog naroda"


Nedavno sam gledajući neki klip na youtube uočio google reklamu "IQ test srpskog naroda". Pošto ja obično sumnjam u takve i slične gluposti koje vidim, počeo sam da guglam, da vidim o čemu se radi.

Saznao sam da se radi o prevari, koja već duže traje, a kada su jednom otkriveni samo su promenili sajt.

Kako to sve funkcioniše?




Pa ovako, kada uradite test, piše da morate da pošaljete broj mobilnog telefona da bi dobili rezultate. Međutim, negde tamo sitnim slovima piše da se slanjem broja vi automatski prijavljujete da vam oni šalju na neka 3 dana poruke, koje koštaju preko 150 din. Sve u svemu, dok dobijete rezultate i dok vam stignu sve te poruke vama na kraju meseca stigne ogroman račun, pa ne čudi i veli broj žalbi. Međutim i dalje se ništa ne dešava pošto se te reklame i dalje vrte.

Za više informacija o ovoj prevari možete pročitati na sajtu - www.vesti-online.com - klikni OVDE.

Ovim tekstom sam želeo da informišem što više ljudi, kako ne bi neko naseo na ovu prevaru.

Постави коментар

0 Коментари