Advertisement

Responsive Advertisement

Zanimljivi sajtovi koje posećujem


Na internetu provodim dosta vremena tako da posećujem veliki broj sajtova, pratim dosta blogova i registrovan sam na dosta foruma. U ovom članku ću vam preporučiti neke zanimljive web lokacije koje ja posećujem i pratim.

1. www.imdb.com - Fantastičan sajt na kome se informišem o filmovima, serijama, glumcima. Ovde se nalaze svi detalji o svim filmovima koji postoje.


2. www.naslovi.net - Kada želim da se informišem i da saznam šta se novo dešava obično posetim ovaj sajt o kome sam već pisao u tekstu Sve vesti na jednom mestu.

3. interfejs.tv - Sajt moje omiljene emisije o računarima, ovde pročitam neke IT vesti i obično nadjem neki zanimljiv program u njihovoj download sekciji.

4. infostud.com - Ovo je lokacija koju sam najviše posećivao kada sam trebao da upisujem fakultet, od tada nešto ređe, ali je ovo svakako sajt koji je od velike pomoći. Na njemu se nalaze sve informacije o fakultetima, može da vam pomogne u pronalaženju posla i sl.

5. www.vokabular.org - Dosta zanimljiva web lokacija i pre svega korisna. "Srpski rečnik. Znate li šta znači neka reč?" Imaju i zanimljiv forum http://www.vokabular.org/forum/ - gde možete pročitati o gramatici srpskog jezika, pravopisu, poreklu znaenja reči i sl.

6. www.benchmark.rs - Zanimljivi tekstovi o hardveru, softveru i sl. Imaju i zanimljiv forum http://forum.benchmark.rs na koji se treba registrovati jer vam može biti od velike pomoći.

7. www.betexplorer.com - Kada želim da se kladim, obično na ovom sajtu proveravam statistiku, kvote, upoređujem, pratim ali ni to ne pomaže da nešto prođem. Onda sam shvatio da što manje razmišljam o statistici to bolje, pišem šta mi prvo padne na pamet.

8. www.sportal.rs - Kada me zanima sport, obično posetim ovu lokaciju.

Pored ovih lokacija, često posećujem i sajtove b92.net, prva.rs, rts.rs, blic.rs, wikipedia.org, ...

Što se tiče blogova koje posećujem tu su:

1. blogsnelle.blogspot.com - Zanimljiv i interesantan blog koji vodi Snežana. Ovo je prvi blog sa kojim sam razmenio linkove, tako da mi je postala navika da vidim šta ima novo na ovom blogu. Inače mi je Snežana pomogla u prvim danima mog blogovanja.

2. baguje.com - Blog na kome sam i sam autor i gde ponekad napišem neki tekst. Bez obzira na to, blog je zanimljiv i interesantan i na njemu nalazim puno zanimljivih i raznovrsnih informacija, što je posledica činjenice da ovaj blog ima više autora. Zbog toga je i veoma dinamičan i često se pojavljuju novi tekstovi, tako da svakog dana imam nešto novo da pročitam. Vlasnik bloga je Saša koji mi je takođe savetima pomogao u početku mog blogovanja.

3. www.milosblog.com - Jedan od prvih blogova koje sam ja redovno pratio. Autor Miloš Petrović ne piše nešto često nove tekstove, ali zato ono što piše je veoma kvalitetno. Pored ovog bloga Miloš vodi i blog www.facebooksrbija.com, koji takođe pratim.

4. www.igormanjencic.com - Skoro sam pronašao ovaj blog i počeo da ga pratim. Igor piše kvalitetne tekstove tako da redovno čitam nov sadržaj.

....

Постави коментар

0 Коментари