Advertisement

Responsive Advertisement

Kalendar u Excel-u za 2023. godinu

Postoji više načina za pravljenje kalendara u Excel-u, a ovaj koji sam pravio sadrži sve elemente koji su meni potrebni od kalendara, nadam se da odgovara i vama.

Kalendar u Excel-u za 2023. godinu


Kalendar u Excel-u za 2023. godinu

Kao što sam rekao, ima više načina kako da napravite kalendar u Excel-u, kao i više gotovih šablona koje možete preuzeti. Ovaj kalendar koji sam ja pravio, sadrži sve elemente koji su meni potrebni na kalendaru.

Meni bitni elementi su višejezični nazivi za dane u nedelji, jer radim u stranoj firmi čiji jezik ne znam, pa mi je bitno da vidim naziv i na tom jeziku. Zbog toga u kartici "PODEŠ." možete izabrati tri različita jezika iz padajućeg menija u Excelu.

Bitno mi je da znam koji je broj nedelje i neradni dani za 2023. godinu. Dodatno sam ubacio i prikaz važnih datuma i verskih praznika. Kod mene je ubačena lista svih pravoslavnih praznika jer sam imao zahtev za to, ali se može obrisati ta lista i dodati drugi važni datumi ili drugi praznici. Na kartici ND se nalazi lista neradnih dana u Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Makedoniji, Sloveniji i Crnoj Gori...pa ukoliko niste iz Srbije, u kartici "PODEŠ." izbrišite ćelije A7:B19 pa umesto njih unesite datume i opise za državne praznike u vašoj zemlji.

Pre svega da napomenem da se u ovom tekstu neću baviti uputstvom kako da napravite kalendar u Excel-u jer želim da vas motivišem da pratite naše Excel tutorijale na blogu kako i Excel uputstva na YouTube kanalu, gde trenutno počinjemo sa osnovnim Excel funkcijama, a plan je da kasnije kroz komplikovanije excel formule, uputsva, vežbe i zadatke dođemo do toga da sami možete napraviti ovakav kalendar.

Formule u ovom kalendaru nisam skrivao tako da su svima dostupne, a ako uspete sami da napravite nešto slično to je siguran znak da ste na visokom nivou poznavanja Excela, pa eto i mali izazov za one koji misle da dovoljno dobro poznaju Excel.

Najpre da napomenem, da je svaki mesec u posebnom sheet-u, iako je sve moglo u jednom, pa da se samo biranjem meseca menja i kalendar, međutim zbog ovih slika gore kojima su označena godišnja doba i zbog različitog formatiranja odlučio sam se za ovo rešenje.

Ovaj kalendar se može koristiti za bilo koju kalendarsku godinu, bitno je samo da u "PODEŠ." unesete godinu za koju želite kalendar. Međutim, tada neće biti prikazani neradni dani i važni datumi jer su oni za 2023. god. međutim taj deo možete samostalno promeniti.

Pogledajte kako izgleda moj kalendar u Excel-u, pa ako imate neke sugestije napišite u komentarima, da popravimo to za sledeću godinu.

Kalendar u Excel-u za 2023. godinu možete preuzeti OVDE (otvara se fajl na google drive-u, kliknite gore desno ikonicu preuzmi i otvorite u Excel-u).

 


 

Постави коментар

0 Коментари