Nedavno istraživanje Nielsena pokazalo je da veliki broj korisnika fejsbuka ne voli određene objave svojih prijatelja na ovoj mreži te da ih nikad ili jako retko lajkuju.
Kakvi fejsbuk statusi vas nerviraju?
Ranije istraživanje Mashable-a pokazalo je i da su ljudi spremni prekinuti prijateljstva na Facebooku zbog objava političkih stavova, odnosno ako njihovi prijatelji podržavaju 'pogrešnu' političku opciju. Na osnovu tih informacija na Huffington Postu objavili su kakve sve tipove objava korisnici ne vole videti na svom Facebooku i zbog čega niko neće ''lajkovati'' objave određenih korisnika, sledi lista od 7 razloga zbog kojih nećete dobiti "lajk":
Velika slova
Ako statuse pišete s uključenim Caps lockom, odnosno velikim slovima, čini se kao da vičete na celi Facebook – nema mesta vikanju u digitalnom svetu, a nema niti lajkova za takve statuse.
Pasivno agresivne objave
Statusi s kojima korisnici ove društvene mreže samo traže pažnju poput 'Izgleda da ću večeras ostati sam/a kod kuće'
"Facebook povećava opasnost od poremećaja u ishrani"
Spam objave
Često među novostima možemo videti objave poput 'Klikni like i osvoji tablet' – većina korisnika takve objave smatra napadnima jer su svesni da neće osvojiti tablet
Negativne objave
Svakodnevne negativne objave i komentari kao i širenje negativnog raspoloženja sigurno neće dobiti puno lajkova
Preterivanje s deljenjem vlastitog mišljenja
Na Huffington Postu kažu da je jasno da svako ima pravo na svoje mišljenje, no upozoravaju da ono što napišete na Facebooku nije isto kao i kada o istim stvarima razgovarate s prijateljima u kafiću jer se vaša (prestrastvena) razmišljanja možda neće svideti drugim prijateljima na Facebooku, a zbog nekih – pogotovo kada je politika u pitanju, možete izgubiti deo prijatelja
Stalno objavljivanje statusa
Niko ne voli kada mu je Facebook 'zatrpan' uzastopnim statusima iste osobe – ne samo da korisnici neće lajkovti objave te osobe, već će tu osobu verovatno ukloniti sa liste prijatelja
Objave dosadnih aplikacija
Objave aplikacija koje se koriste na Facebooku (poput poziva na izgradnju farme na FarmVille-u i slično) većina korisnika smatra nepotrebnima, dosadnim i napornima. (Economy.rs, 25. novembar 2012.)
Možete pročitati i neke zanimljive tekstove kao štu su koje su najiritantnije stvari na facebook-u, kako nas facebook špijunira, kako da zaštitite facebook profil od hakovanja...
0 Коментари