Kakve statuse ne vole facebook korisnici

Nedavno istraživanje Nielsena pokazalo je da veliki broj korisnika fejsbuka ne voli određene objave svojih  prijatelja na ovoj mreži te da ih nikad ili jako retko lajkuju.

facebook, facebook logo, facebook like, facebook dislike, fejsbuk dugme fejsbuk, fejsbuk dislike, dislike dugme, dislajk dugme, dislajk, privatnost, facebook privatnost, facebook zastita,





Kakvi fejsbuk statusi vas nerviraju?

Ranije istraživanje Mashable-a pokazalo je i da su ljudi spremni prekinuti prijateljstva na Facebooku zbog objava političkih stavova, odnosno ako njihovi prijatelji podržavaju 'pogrešnu' političku opciju. Na osnovu tih informacija na Huffington Postu objavili su kakve sve tipove objava korisnici ne vole videti na svom Facebooku i zbog čega niko neće ''lajkovati'' objave određenih korisnika, sledi lista od 7 razloga zbog kojih nećete dobiti "lajk":

Velika slova

Ako statuse pišete s uključenim Caps lockom, odnosno velikim slovima, čini se kao da vičete na celi Facebook – nema mesta vikanju u digitalnom svetu, a nema niti lajkova za takve statuse.

Pasivno agresivne objave

Statusi s kojima korisnici ove društvene mreže samo traže pažnju poput 'Izgleda da ću večeras ostati sam/a kod kuće'


"Facebook povećava opasnost od poremećaja u ishrani"


Spam objave

Često među novostima možemo videti objave poput 'Klikni like i osvoji tablet' – većina korisnika takve objave smatra napadnima jer su svesni da neće osvojiti tablet

Negativne objave

Svakodnevne negativne objave i komentari kao i širenje negativnog raspoloženja sigurno neće dobiti puno lajkova

Preterivanje s deljenjem vlastitog mišljenja

Na Huffington Postu kažu da je jasno da svako ima pravo na svoje mišljenje, no upozoravaju da ono što napišete na Facebooku nije isto kao i kada o istim stvarima razgovarate s prijateljima u kafiću jer se vaša (prestrastvena) razmišljanja možda neće svideti drugim prijateljima na Facebooku, a zbog nekih – pogotovo kada je politika u pitanju, možete izgubiti deo prijatelja

Stalno objavljivanje statusa

Niko ne voli kada mu je Facebook 'zatrpan' uzastopnim statusima iste osobe – ne samo da korisnici neće lajkovti objave te osobe, već će tu osobu verovatno ukloniti sa liste prijatelja

Objave dosadnih aplikacija

Objave aplikacija koje se koriste na Facebooku (poput poziva na izgradnju farme na FarmVille-u i slično) većina korisnika smatra nepotrebnima, dosadnim i napornima. (Economy.rs, 25. novembar 2012.)


Izvor: Economy.rs



Нема коментара

Komentari će biti pregledani pre objavljivanja.

MIlan Stanojevic. Copyright Blog Jaka Šifra 2010. - 2015. Омогућава Blogger.