Advertisement

Responsive Advertisement

Blog o epilepsiji! Šta je epilepsija?

Blog Jaka Šifra - Da li znate šta je epilepsija? Kako pružiti prvu pomoć pri epileptičnom napadu? Odgovor na ova i još mnoga pitanja u vezi sa epilepsijom možete pronaći na blogu epipodrška.

Igrom slučaja sam na twitteru saznao za blog EpiPodrška, a kada sam pročitao neke tekstove shvatio sam da mnogo toga nisam znao o ovoj bolesti i životu ljudi koji od nje boluju. Zato i vama preporučujem da posetite ovaj blog i posebno da pročitate tekst Traži(m) čoveka.


 "Blog je posvećen ljudima koji imaju epilepsiju i svima koji o toj bolesti ne znaju dovoljno."

 "Segment bloga Epilepsija i Prva pomoć posvećen je onima koji nemaju epilepsiju i ne znaju mnogo o njoj. U njemu će moći da pročitaju kako treba da pravilno pruže prvu pomoć osobi u epileptičnom napadu kao i osnovna teorijska saznanja o epilepsiji."


 

Постави коментар

1 Коментари

Unknown каже…
Pozdrav! Mislim da je potrebno više ovakvih blogova i stranica općenito. Imala sam situaciju u kojoj sam se našla sama s osobom koja je doživljavala napad epilepsije. Sva sreća ostala sam dovoljno pribrana da nazovem Hitnu pomoć i napravim prema uputama, naravno u toj situaciji ne možete napraviti previše, ali svakako je dobro imati stručnu pomoć.