SMS PREVARA "zovi me molim te na +795..."

Blog Jaka Šifra - "Zovi me molim te", "zovi me imam nešto važno za vas +795..." samo su neke od poruka koje stižu ovih dana. Radi se o još jednoj u nizu prevara preko mobilnih telefona o kojima sam već pisao.

"Zovi me molim te", "zovi me imam nešto važno za vas +795..."
SMS PREVARA "zovi me molim te na +795..."
 U međuvremenu prevaranti su naučili ćirilicu, ali je suština ista - nasumično šalju poruke, pa ko se upeca.

Ranije su slali poruke  sa pozivnim brojevima +88..., +39..., +390... , a sada je aktuelan pozivni broj +795 koji je inače pozivni broj za Rusiju, pa mnogi građani koji imaju nekoga u toj zemlji nasednu na ovu prevaru.

Zato je najbolje izbrisati poruku, a ako imate nekoga u inostranstvu bolje pošaljite poruku na njihov poznat broj, da proverite.

Pogledajte koje su najčešće internet prevare.

Нема коментара

Komentari će biti pregledani pre objavljivanja.

MIlan Stanojevic. Copyright Blog Jaka Šifra 2010. - 2015. Омогућава Blogger.