Advertisement

Responsive Advertisement

Najbolji gejmerski miš za manje od 15€ | MS Blade PRO PGM 4000 DPI

Koji gejmerski miš kupiti za manje od 15 evra? Ukoliko želite da kupite kvalitetan gejmerski miš, za malo para, mislim da je ovo pravi izbor za vas. Naravno, ovaj miš nije samo za gaming, ja ga koristim samo za posao i prezadovoljan sam. 


Najbolji gejmerski miš za manje od 15€ | MS Blade PRO PGM 4000 DPI
MS Professional Blade PGM gaming mouse | PRO EDITION


Kada sam gledao koji miš kupiti, imao sam nekoliko kriterijuma na umu:

- Treba da radi na različitim površinama - Iako imam veliku podlogu za miša i tastaturu, miš ponekad koristim i na stolu visokog sjaja, pa neki jeftiniji miševi, sa slabijim senzorom, ne mogu raditi bez podloge.
- Kvalitet izrade - Želeo sam kvalitetnog miša, jer ne želim ubrzo da ga menjam. Nisam želeo miša od jeftine plastike
- Poželjno je da ima dodatne tastere - navikao sam da koristim dodatne tastere na mišu, pa je ovo bio jedan od kriterijuma. 
- USB povezivanje - Imam wireless miš i AirMouse koji povremeno koristim, pa mi je potreban miš sa USB povezivanjem.
- Ne želim potrošiti puno para - Bio sam spreman da potrošim između 1000 RSD i 2000 RSD, po meni je sve preko (i ispod) toga bacanje para, a smatram da je to razumna cena za ono šta ja očekujem od miša.

Nakon pretraživanja po raznim internet prodavnicama odlučio sam se za MS Blade pro PGM gaming mouse. Pored karakteristika, za ovog miša sam se odlučio jer je MS Industrial brend sa kojim sam imao pozitivna iskustva, a koji nudi lepe i kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama.

MS Blade je bio najjeftiniji u Emmi.rs, a kako su otvorili prodavnicu u mom gradu, nisam mogao da čekam dostavu posle vikenda, već sam se odlučio da odmah odem do prodavnice i kupim. Koštao je 1650 RSD.

Najbolji gejmerski miš za manje od 15€ | MS Blade 4000 DPI

Ono što se prvo primeti kada počnete da koristite ovaj miš, jeste kvalitet izrade ali i težina samog miša koja iznosi 190g, pa će onima koji su navikli na manje i lakše miševe trebati nekoliko sati dok se priviknete. Kućište je izrađeno od metala (pogodno za nervozne gejmere), dok plastični delovi dolaze sa gumiranom završnom obradom.

MS Blade PGM gaming mouse ima 8 tipki, koje se mogu programirati po vašoj želji, 8G ubzanje, izmenljivu rezoluciju koja ide do 4000 DPI, pozadinsko osvetljenje u 7 boja koje se takođe može menjati po vašoj želji.


Specifikacije MS Blade pro edition:

8 tastera čiju funkciju možete menjati,
Izmenljiva rezolucija do 4000 DPI
Metalno kućište i gumirana anti-slip plastika
8G ubrzanje (podešavanje brzine kretanja kursora u okviru samog softvera)
8 promenjljivih LED svetla
AVAGO 3050 gaming optički čip
Dimenzije 124x72x40 mm
Težine 190g
1,5 m presvučeni USB kabl, kompatibilan sa svim Windows XP/7/8/10 operativnim sistemima.

MS Professional Blade PGM gaming mouse | PRO EDITION
MS Professional Blade PGM gaming mouse | PRO EDITION



U videu iznad pogledajte kako unboxing MS Blade pro miša i vidite sve detalje ovog miša, koji vam mogu pomoći oko odluke za kupovinu miša.

Постави коментар

0 Коментари