Optimizacija vašeg websajta može biti jedna od ključnih faktora u prilivu novih čitalaca i posetilaca. Od pojave hashtag-ova mi optimizujemo naše Facebook i Twitter strane, bez da znamo da to zapravo radimo. Ali kako?
Koji je najbolji Keyword za vaš SEO? |
Dobar i jak Hashtag ili keyword je ono što će podstići Google na to da prikaže vas i vaš website na prvoj strani. Da bi ste znali koji su dobre ključne reči morate obratiti pažnju na šta to korisnici najviše ukucavaju kad traže vaš proizvod. Website Moz.com koji je opšte poznat po kvalitetnim SEO savetima ima sjajna uputstva koja možete pročitati ovde.
Pored teoretske strane, postoji naravno i primenjena strana. Ljudi koji se bave internet marketingom i oglašavanjem koriste razne Keyword sajtove da bi proverili snagu svojih ključnih reči. Snaga ključne reči predstavlja njenu relavantnost na internetu, tj koliko je ona tražena na Google pretragama. Posedovanje tih informacija je jako bitno za dalje analize i optimizaciju vašeg websajta ako želite da plasirate plaćene oglase i reklame, a i ako želite da do rezultata i prvih strana Google pretrage stignete “organic” optimizacijom.
Ovako izgleda kada pretražujete neke ključne reči |
Svakako najbolja opcija za proveru ključnih reči je Google AdWords Keyword Planner. Ako želite da dostignete visok ranking na Google, logično je da ćete slusašati njihove savete povodom toga šta može pomoći vašem websajtu da se popne uz lestvicu koja je ionako već klizava. Zašto? Zato što lošim ključnim rečima možete privući neželjene posetioce.
Ideje za ključne reči možete dobiti i na sajtu: http://keywordtool.io
Google AdWords vam takođe pokazuje najbolje ključne reči koje su povezane za ključne reči koje ste vi ukucali. Tako dobijate listu od više desetina “long tail” ključnih reči koje igraju jako bitnu ulogu u rankiranju vašeg websajta.
Ključne reči koje ste pronašli koristite i kod optimizacije fotografija - saznajte kako: http://jakasifra.blogspot.com/2016/02/seo-optimizacija-slika-za-google.html
Ako mišem pređete preko ovog malog znaka pored prosečnog broja mesečnih pretraga moći ćete da vidite i grafik koji pokazuje aktivnost te ključne reči.
Sledeci put kada budete pisali opis za vaš Twitter ili Facebook status razmislite dva puta i proverite koliko ljudi će možda videti.
Gost autor: Aleksa Trpković
Gost autor: Aleksa Trpković
0 Коментари