Advertisement

Responsive Advertisement

Besplatno gledanje filmova ONLINE sa prevodom



Postoje brojni sajtovi za online gledanje filmova, međutim nemaju svi prevode na naš jezik. Ukoliko želite da odgledate neki film ili seriju sa prevodom preporučiću vam jedan sajt za koji sam skoro saznao.


Radi se o sajtu Filmovizija. Na ovom sajtu su svi filmovi besplatni i nije neophodno biti član, mada kao registrovan korisnik imate tu privilegiju da komentarišete filmove i da dajete predlog da se određen film nađe na sajtu.


Facebook stranica 

Iako ranije nisam bio fan gledanja filmova online, moram priznati da sam, nakon što sam naišao na ovaj sajt, promenio mišljenje.

Na sajtu se nalazi veliki broj filmova i serija, kako domaćih tako i stranih, postoji mogućnost pretrage što dosta olakšava pronalazak željenog filma. Možete pretraživati filmove i po žanrovima na stranici top filmovi.

Komentari koje ostavljaju posetioci mogu vam biti od velike pomoći prilikom odlučivanja da li da pogledate neki film, jer ipak je reakcija gledalaca najbitnija, a ne gledanost, budžet, produkcija i sl.

Ono što je moja zamerka ovom sajtu je to što opis filma nije na srpskom (ili nije u većini slučajeva) tu su mogli malo da se potrude. Drugo, "najbolji filmovi" nije isto što i najgledaniji, naime najgledaniji film na sajtu je po većini korisnika loš (blago rečeno), zato je moja preporuka da bar pogledate komentare.

Moja preporuka za administraciju sajta je da pored svakog filma stave link ka sajtu imdb.com gde bi korisnici mogli da pogledaju ko glumi, koje su ocene i sl. to je po meni mnogo bolja solucija nego opis koji stavljate na engleskom, a koji je BTW kopiran sa istog sajta.







Постави коментар

19 Коментари

Анониман каже…
Bas pre desetak dana mi je kolega rekao za ovaj sajt i odusevio sam se. Svaka cast.
Анониман каже…
Da stvarno je super, zato sam i napisao post...:D
Filmovizija каже…
Zahvaljujemo se administratoru na lepim recima i za preporuku.

Filmovizija TM
Unknown каже…
Odlican sajt...
Tekstovi-pesama каже…
Odličan sajt često gledam filmove tamo, jednostavnije je.
bekam каже…
mnogo im je los prevod!!!! na filmoviziji!!!!
bekam каже…
u nekim filmovima im prevod ide brze od filma a negde kasni nema te prevod dobar ako vec stavljate filmove stavite dobar prevod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bekam каже…
mnogo im je los prevod!!!! na filmoviziji!!!!
Blog Jaka Sifra каже…
Nisam odavno gledao filmove tamo, dešava se...napiši tamo komentar pa će možda neki admin promeniti taj prevod
Анониман каже…
Na Filmoviziji se vise ne mogu gledati filmovi zbog cega to?
IT Blog jaka sifra каже…
Imali su nekih problema ovih dana, sada malo zeza ali će za par dana biti bolje (nadam se)
Анониман каже…
cao šta se radi
Анониман каже…
a kako da napravim blig volim da čujem tuđa mišljenja pozitivna i negativna
Анониман каже…
lepe su slikice kako da vam pošaljem nešto novo pa i amaterske obrade
Анониман каже…
mene zaza ovo gledanje preko interneta on line filmovi a volim da dam i svij komentar pa i da malo popričamo
Анониман каже…
pa što neobjavite nešto ko da čeka vaše cenzurisanje
Анониман каже…
prazan
cestitke za rodjendan каже…
filmovizija je odlican sajt
Анониман каже…
Sad vec ima dosta sajtova slicnih filmoviziji (milver, leptirica...), pored filmovizije ja licno preferiram i sajt IFILMOVI http://www.ifilmovi.com sve je fino organizovano, a postoji i mogucnost dodavanja filmova tako da ne moram cekati da se administrator smiluje i ubaci mi film koji mi se gleda. :)