Advertisement

Responsive Advertisement

PicResize: Kako da smanjite veličinu slike online?

Blog Jaka Šifra - PicResize je online alat za smanjivanje veličine fotografije, a moguće je i menjati fotografiju i dodavati specijalne efekte, mada za to postoje dosta bolji sajtovi koje sam preporučio u tekstu 12 najboljih online alata za obradu fotografija.
Online alat za smanjivanje veličine fotografija
PicResize: Kako da smanjite veličinu slike online?

Već sam pisao o tome kako da smanjite veličinu fotografije uz pomoć fotošopa, a preporučivao sam i neke online alate za istu namenu ali mi se čini da je ovo najkompletniji i najbolji online alat koji sam koristio za smanjivanje veličine fotografija.



Kako da smanjite veličinu fotografije online?

Picresize.com je veoma jednostavan alat za smanjivanje veličine fotografija. Dovoljno je da selektujete fotografiju sa vašeg računara ili da kopirate link slike koja se nalazi na internetu i da kliknete na "Continue".

Nakon toga, možete da editujete sliku, izaberete koliko želite da je smanjite, da izaberete format i kliknete na "I'm Done, Resize My Picture!"

Kako da smanjite veličinu većem broju slika odjedanput?

Ono što je dobro u vezi sa ovim alatom je to što postoji mogućnost da smanjite veličinu većem broju slika odjedanput, a to možete uraditi klikom na link Multiple pics na njihovom sajtu ili direktno ovde - http://www.picresize.com/batch.php.



Pratite nas:  
Twitter: @jakasifra,  
Facebook: /jakasifra  
Google+: /JakaSifra,    
YouTube: /JakaSifra

Постави коментар

0 Коментари