Kako rešiti problem učestalog blokiranja android telefona?

Svi mi smo se barem jednom susreli sa situacijom da nam se telefon "smrznuo" i prestao da reaguje na naše komande. U takvim situacijama obično izvadimo bateriju telefona na nekoliko sekundi, pa je potom vratimo i ponovo pokrenemo telefon. Međutim, ukoliko imate uređaj sa zatvorenim kućištem, tako da ne možete vaditi bateriju, potrebno je da istovremeno pritisnete dugme za paljenje/gašenje i dugme za pojačavanje zvuka i držite tako 10ak sekundi. Nakon toga se telefon restartuje, pa možete nastaviti sa korišćenjem.

Problem nastaje kada su situacije u kojima morate restartovati telefon, previše česte i koje se dešavaju u trenucima kada vam telefon najviše treba. Pa ukoliko je u tom izlivu besa telefon nije pretrpeo fizička oštećenja preporučuje se da telefon vratite na fabrička podešavanja....
Kako vratiti telefon na fabrička podešavanja?
Kako vratiti telefon na fabrička podešavanja?

Kako vratiti telefon na fabrička podešavanja?

U takvim situacijama se preporučujete da vratite telefon na fabrička podešavanja, na taj način ćete izgubiti sve podatke i aplikacije koje imate na telefonu (zato se preporučuje da napravite rezervnu kopiju podataka), ali to bi moglo "popraviti" uzrok "smrzavanja" telefona.

Proces fabričkog resetovanja telefona traje do 10 min, pa je potrebno dopuniti bateriju kako se proces ne bi zaustavio zbog nedostatka iste.

Kao što sam već napomenuo, potrebno je da napravite kopiju podataka koje želite da sačuvate (misli se na internu memoriju, jer to neće uticati na SD karticu).

Za izradu bezbednosne kopije podataka možete iskoristiti neku od dostupnih aplikacija (npr. Easy backup and restore) ili da koristite Google cloud rezervnu kopiju koju imate u telefonu i koja se nalazi u okviru podešavanja telefona pod nazivom Pravljenje rezervne kopije i vraćanje... gde se čuvaju podaci o aplikacijama, wifi šifre itd.

Sada, nakon pripreme možete početi sa fabričkim resetovanjem telefona tako što u okviru podešavanja izaberete "Pravljenje rezervnih kopija i vraćanje na početne vrednosti" pa tu izaberete opciju "Vraćanje fabričkih podataka".


Ukoliko ste odradili sve pripremne radnje i sigurni ste da želite izvršiti vraćanje na fabrička podešavanja to možete potvrditi.


Kada se završi vraćanje na fabrička podešavanja, možete vratiti kontakte i instalirati neophodne aplikacije, a ukoliko i nakon toga počnu učestala "smrzavanja" telefona, poželjno je da razmislite o kupovini novog telefona jer je pitanje koliko se danas isplati servisiranje starijih modela.

1 коментар:

Komentari će biti pregledani pre objavljivanja.

MIlan Stanojevic. Copyright Blog Jaka Šifra 2010. - 2015. Омогућава Blogger.