Advertisement

Responsive Advertisement

Kako sakriti formule u excelu?

Formule koje ste koristili biće prikazane u formula baru, kada neko klikne na ćeliju sa formulom. Ukoliko ne želite da drugi vide koje ste formule koristili u vašem radnom listu, pogledajte kako možete sakriti formule koje ste koristili u Excelu.

Kako sakriti formule u excelu?
Kako sakriti formule u excelu?

Kako da sakrijete sadržaj formule u Excelu?

Postoji više načina kako da sakrijete formule u Excelu, u zavisnosti od toga koji stepen "slobode" želite ostaviti drugim korisnicima. Ovaj način skrivanja formula, omogućava korisniku da može da menja i dodaje sadržaj, nove redove i kolone, ali ne može da vidi formulu.

1. Prvi korak jeste da otključate sve ćelije u Excelu, zato prvo selektujte sve ćelije (ctrl + a), desni klik - format cells... - protection, sada odštiklirajte "Locked" (ovde možete štiklirati hidden, kako bi sakrili sve ćelije u radnom listu, ako se odlučite na ovo, možete preskočiti drugi korak, pa počnite da čitate korak tri iz ovog uputstva).

2. Kada ste otključali sve ćelije u radnom listu, treba selektovati samo ćelije u kojima ste koristili forumulu. Selektovanje samo ćelija sa formulom možete uraditi na sledeći način Home - Find and Select - Go To Special - Formulas - OK. Sada kada ste selektovali sve ćelije sa formulom, kliknite desnim klikom na neku od njih, izaberite format cells... - protection - i ovde štiklirajte "Hidden", pa kliknite OK.


3. Idite na karticu Review u excelu i kliknite na Protect sheet, unesite lozinku i štiklirajte šta korisnici koji nemaju šifru mogu da rade u vašem Excel dokumentu.


Ukoliko neko želi da vidi formule, moraće da zna šifru.

Ovo je bio jedan od načina da sakrijete formule u Excelu.





Постави коментар

0 Коментари