Advertisement

Responsive Advertisement

SMS PREVARA - zovi me molim te na +795...

Blog Jaka Šifra - "Zovi me molim te", "zovi me imam nešto važno za vas +795..." samo su neke od poruka koje stižu ovih dana. Radi se o još jednoj u nizu prevara preko mobilnih telefona o kojima sam već pisao.

"Zovi me molim te", "zovi me imam nešto važno za vas +795..."
SMS PREVARA "zovi me molim te na +795..."
 U međuvremenu prevaranti su naučili ćirilicu, ali je suština ista - nasumično šalju poruke, pa ko se upeca.

Ranije su slali poruke  sa pozivnim brojevima +88..., +39..., +390... , a sada je aktuelan pozivni broj +795 koji je inače pozivni broj za Rusiju, pa mnogi građani koji imaju nekoga u toj zemlji nasednu na ovu prevaru.

Zato je najbolje izbrisati poruku, a ako imate nekoga u inostranstvu bolje pošaljite poruku na njihov poznat broj, da proverite.

Pogledajte koje su najčešće internet prevare.

Постави коментар

0 Коментари