Advertisement

Responsive Advertisement

Kako da obrišete prazne redove iz Excel tabele?

Ukoliko imate Excel tabelu sa praznim ćelijama ili redovima koje želite da obrišete, pokazaćemo vam jedan jednostavan trik kako da to uradite u samo nekoliko klika.



Brisanje praznih redova u Excel tabeli
Brisanje praznih redova u Excel tabeli

Kako obrisati prazne redove u Excel tabeli?

Ukoliko želite brzo da obrišete prazne redove ili ćelije u Excel tabeli, nije potrebno ručno proveravanje i brisanje pojedinačnih redova, već to možete uraditi uz pomoć jedne prečice, a sada ću vam pokazati i kako.

1. Selektujte tabelu,
2. Na kartici Home kliknite na Find and select i izaberite opciju Go to special... (ili pritisnite F5 na tastaturi i izaberite Special),
3. U prozoru koji se otvorio selektujte opciju Blanks, koja će selektovati sve prazne ćelije u vašoj tabeli,
4. Držite CTRL na tastaturi i pritisnite taster "-" (minus)
5. Izaberite opciju Shift cells up ili Entire row i kliknite na OK.

Ovo je bilo još jedno Excel uputstvo na našem blogu, nastavite da nas pratite, a mi ćemo se potruditi da češće objavljujemo tekstove vezane za Excel.


Постави коментар

0 Коментари