Ukoliko imate Excel tabelu sa praznim ćelijama ili redovima koje želite da obrišete, pokazaćemo vam jedan jednostavan trik kako da to uradite u samo nekoliko klika.
Brisanje praznih redova u Excel tabeli |
Kako obrisati prazne redove u Excel tabeli?
Ukoliko želite brzo da obrišete prazne redove ili ćelije u Excel tabeli, nije potrebno ručno proveravanje i brisanje pojedinačnih redova, već to možete uraditi uz pomoć jedne prečice, a sada ću vam pokazati i kako.
1. Selektujte tabelu,
2. Na kartici Home kliknite na Find and select i izaberite opciju Go to special... (ili pritisnite F5 na tastaturi i izaberite Special),
3. U prozoru koji se otvorio selektujte opciju Blanks, koja će selektovati sve prazne ćelije u vašoj tabeli,
4. Držite CTRL na tastaturi i pritisnite taster "-" (minus)
5. Izaberite opciju Shift cells up ili Entire row i kliknite na OK.
Ovo je bilo još jedno Excel uputstvo na našem blogu, nastavite da nas pratite, a mi ćemo se potruditi da češće objavljujemo tekstove vezane za Excel.
0 Коментари